Pages

duminică, 28 septembrie 2014

White Kohl Pencil/ Eyeliner



Nu e așa că nouă femeilor ne place să avem un lucru care poate fii folosit pentru mai multe lucruri, or is it just me? Am ajuns să-mi doresc un creion alb după ce am văzut ce efect oferă la o tipă pe Youtube. Cea mai bună alegere a fost creionul kohl nude de la Oriflame.  Am căutat tot pe Youtube și alte întrebuințări utile ale acestui creion și am dat peste acest video.  M-am gândit să vă prezint ce am învățat de la ea pe scurt și anume cum folosesc  eu deobicei creionul alb./Isn’t it true that we women love to have things that can be used for other things, or is it just me?  I ended up wanting a white kohl pencil after I saw the great effect it had upon a girl on Youtube. The best choice for me was the nude Kohl Pencil from Oriflame. I searched on Youtube other utilities of the white pencil and found this video. I thought I should show you what I learned from her, meaning how I usually use my white pencil/eyeliner.


1.  Cel mai des îl folosesc pe linia interna a ochiului, astfel ochii mei par mai mari./ I use it on my lower waterline, which makes my eyes look bigger.
2. Îl folosesc si pe post de highlighter în colțul interior al ochiului, ceea ce din nou oferă un efect de mărire a ochiilor./ I use it also as a highlighter in the inner corner of my eyes, which also  makes my eyes look bigger.
3. Uneori îl utilizez și post de highlighter sub sprâncene, din cauza texturii moale pe care o are./ Sometimes I also use it as highlighter under the brows, because of its soft texture.

4. Poate sună ciudat dar am impresia că buzele mele nu sunt conturate. De aceea îmi place să-mi conturez buzele cu creionul alb. Aplic creionul și apoi cu degetul îl întind. Rezultatul : buze mai bine definite plus culoarea rujului iese mai bine în evidență./ It may sound weird but I have the impression that my lips are not well defined. That’s why I use the white kohl pencil/eyeliner on my lips as well . I apply the white kohl pencil/eyeliner and then with my fingers i blend it. The result : well defined lips, plus the colour of the lipsticks pops out.

Am văzut că mai poate fi folosit și ca bază pentru farduri sau pentru a scoate în evidență eyeliner-ul negru. De asemenea, cu ajutorul lui se pot obține buze ombre./ I also saw that white kohl pencil/eyeliner can be used as an eyeshadow base. It can be use also for ombre lips or to highlight black eyeliner.

Ce părere aveți? Cum folosiți voi creionul alb?/ What do you think? How do you use your white kohl pencil/eyeliner?

2 comentarii:

  1. Nu l-am incercat pe buze dar in rest.. Si eu il folosesc pe linia ochiului ca sa-mi faca ochii sa iasa in evidenta. Pe buze nu l-am incercat niciodata. Si cel mai des il folosesc ca sa iasa fardurile in evidenta, mama lor de farduri nepigmentate. Am sa-l incerc si pe buze, sa vad cum e :D Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut ca majoritatea il folosesc pe cupid's bow (partea superioara a buzei) dar eu l-am folosit si pe conturul ambelor buze. O sa-l incerc si eu ca baza dar oricum nu prea mai am probleme de cand mi-am cumparat baza de la essence, pe care am vazut-o la tine. :*

      Ștergere