Pages

marți, 8 iulie 2014

Things to save for (1)

Sunt singura care devine aproape obsedată cu ceva gen o anume pereche de pantaloni sau un anumit parfum? Și care se interesează de unde poate cumpara la cel mai bun preț parfumul acele și caută și caută și caută? Well, eu îmi compar genul acesta de obsesii cu anxietatea. Cea din urmă crește până la un anumit punct, după care scade. Așa e la mine cu mici mele obsesii. Cea mai recentă: parfumul Bvlgari Omnia Coral.Am primit mai demult crema de la prietenul meu. Miroase extraordinar de bine așa că mi-am zis că trebuie să-l am. Din câte am citit conține note florale și de fructe.

Problema e că e destul de scump și va trebui să pun câțiva bani deoparte în mini-pușculița mea.

This is my reaction când am văzut prețul in Sephora:



Yep. Trebuie să mă pun pe strâns. Pentru că ”mica mea obsesie” nu va dispărea prea curând.

Oh, btw asta este pușculița mea:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu