Pages

duminică, 12 octombrie 2014

Autumn Crush



Fiecare sezon e marcat de o anumită piesă vestimentară. Cel puțin așa e pentru mine. Ei bine, toamna asta m-am îndragostit de dressuri.  Îmi plac atât de mult! Am impresia că o astfel de pereche completeaza ținutele simple. Am fost plăcut surprinsă  de câte modele există./ Each season is marked by a certain fashion piece. At least that’s what I think.  Well, this autumn I felt in love with tights. I like them so much!  In my opinion, tights manage to complete a simple outfit.  It was a pleasant surprise to see how many models of tights are out there.

Momentan, pe lângă o pereche de dressuri negre simple, mai am următoarele perechi. / Besides a pair of simple black tights, i also own the following pairs.


Wishlistul meu însă mai cuprinde o grămadă de alte perechi./ My wishlist is full of other pairs as well (i won’t stop here!)


 


Pe lânga dressuri,  în fiecare toamnă mă reîndrăgostesc de geci și de cardigane.  Și la acest capitol există o grămadă de modele pe placul tuturor, nu e așa? Geaca de tip piele e de nelipsit și sunt convinsă că fiecare dintre noi are una. În ceea ce privește cardiganele, cele cu model aztec sunt preferatele mele./ Besides tights, each autumn I fall in love with jackets and cardigans as well.  There are a lot of options out there for these two as well. The leather jacket (leather or imitation) is a must and I’m sure each one of us has at least one.  Speaking of cardigans, my favourite ones  are those with an aztec print. 
 

 Nu știu de ce, dar toamna îmi place să port bucle. Deoarece nu dețin un ondulator (se află pe lista de must-buy-one-day) am căutat tot felul de alternative. Needless to say că youtube-ul e plin de astfel de alternative, începând cu metodele cu placă până la cele heatless. Am încercat câteva și am fost încântată de rezultat, deși nu a fost unul perfect (încă lucrez la partea asta)./ I don’t know why, but I like to wear curls in autumn.  Since i don’t have a curler (it’s pending on my must-buy-one-day list), I searched for alternatives. Needless to say that youtube is full of such alternatives, starting with methods using a straightener and ending with the heatless option. I’ve tried a few and i was excited of the result,although it wasn’t a perfect one (I’m still working on it).
 
Voi de ce anume va indragostiti toamna?/What do you fall in love with this autumn?

2 comentarii:

  1. Doamne, ce draguti sunt aia cu moaca de pisica!!! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac foarte mult. Si mai sunt o gramade de modele de genu asta. :*

      Ștergere