Pages

duminică, 26 octombrie 2014

DIY Bracelet



  Am revenit cu un nou DIY draguț și simplu. / I’m back with a new cute and simple DIY.
  Aveți nevoie de următoarele: / You’ll need the following:


  Prima dată am tăiat puțin elastic (nu conteaza așa de mult culoarea, deoarece va fi acoperit de șirul de mărgele) pe care l-am îndoit în două și l-am atașat de brațara pentru a vedea dacă îmi vine bine. Apoi am început să înșir mărgelele pe ață. M-am oprit după ce am stabilit ca e suficient de lung șirul și după ce aveam camera plină de mărgele. / First thing I did was to cut the round elastic ( the colour doesn’t matter, since it will be covered by the bead string) and bend it, so that I have two strings. I attaced it to the chain in order to see if it will fit. Then I started stringing the beads on the thread. After I considered it was enough to fill the elastic cord, I stoped. Oh, i also stopped after I had bead everywhere in my room.


  Am legat ața (eu am folosit gută elastică, dar nu are importanța, puteți folosi și ață normală)de capătul lanțului. Apoi am început să înfășor ața în jurul celor două fire de elastic, astfel încât acesta să fie atașat brățării. Și de abia pe urmă am împins mărgelele și am început să le înfăsor în jurul elasticului.  Când am ajuns la sfârșit, am lăsat puțin elastic neacoperit, am înfășurat din nou ața si apoi am facut mai multe noduri și am atașat capătul de lanț. Puteți să o atasați pe aceasta la rândul ei de ultima zală sau să folosiți o zală separat (eu așa am facut, dar am uitat s-o includ la materialele utilizate)./ I attached the thread (you can use any type of thread) with a nod on the chain end. Then I started wrapping the thread around the two strings of elastic, so that the elastic could be attached aswell. After that I started pulling the beads and wrapping the string around. When I reached the end, I left a small part of the elastic uncovered and started wrapping the thread (without the beads) again around the elastic string and tied again with several nods.  Then I attached the end caps. You can either attached this to a split ring ot to the last one from the chain (I used a split ring which I forgot to include in the material list).
   And this is the final result.

 
  Sper că vă place. Pe mână arată mult mai bine decât în poză deoarece partea cu lanțul este mai mobilă și din cauza asta arată mai ciudat în poză  / I hope you like it. It looks better on my hand than in the picture, because the chain part is much more mobile and that’s why it looks a little bit funny in the picture.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu