Pages

marți, 9 septembrie 2014

DIY Piggy Bank


Sunt convinsă că dacă vă deschideți acuma portofelul veți descoperi marunt (mă refer la 5, 10 bani sau la 50 de bani- or even dollar cent or euro cent). Cu siguranță nu acordați acelor monezi rătăcite prea multă valoare, cel puțin nu dacă vedeți că sunt puține. Eu una nu acordam.

Într-o zi însă m-am gândit că ar fi drăguț să încep să strâng bani. Așa că mi-am facut ”o pușculită” și mi-am propus, nu chiar în fiecare zi, dar periodic să îmi golesc portofelul de mărunțiș.

Pentru realizarea pușculiței am folosit un borcan simplu, panglică, sclipici și oja incolora. Oja am folosit-o pe post de lipici. Am scris efectiv cu pensula ”dreams” si apoi am presarat sclipiciul. (recomand sa folositi o hartie deasupra căreia să țineți borcanașul când adăugați lipiciul).


Din când în când îmi mai număr mica comoara. And this is what I expect:


Dar lucrurile evident că nu stau asa. Însă suma mică pe care reușesc s-o strâng mă mulțumește. Mai ales când îmi comand ceva si îmi propun să ”sparg pușculița” și să adaug restul. Apropo de asta, un studiu realizat de Ally menționat aici indică faptul că oamenii care economisesc mai mult sunt mai fericiți. So why not give it a shot!



Webografie

http://www.psychologytoday.com/blog/changepower/201406/is-your-piggy-bank-source-happiness

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu