Pages

duminică, 10 august 2014

Mini Review Farmec Tratament Expert Spray uscare rapida

  Am ajuns să cumpăr acest spray din întâmplare. Deoarece imi aplic trei straturi de ojă, aceasta se usucă destul de greu și de fiecare dată reușesc să-mi stric cel puțin o unghie sau în cel mai bun caz ajung să am amprente pe unghii. Așa că am considerat că este timpul să-mi cumpăr un lac de unghii protector pentru uscare rapidă. Nu prea am cautat pe net sau prin magazine dar o dată când am fost la farmacie am văzut mini standul cu oje de la Farmec si mi-am amintit să întreb. Mi-a fost recomandat în schimb spray-ul pentru uscare rapidă.

Instrucțiunile sunt următoarele: Pulverizați de la o distanță de 20 cm de unghii, la 2 minute după aplicarea ultimului strat de lac

                                                                         sursă

  Nu am știut sincer la ce să mă aștept, dar s-a dovedit a fi mai eficient decât mă așteptam. Nu am respectat instrucțiunile, ci l-am aplicat după fiecare strat de ojă și am asteptat puțin până la aplicarea următorului strat and it worked just fine. Oja s-a uscat într-adevăr mult mai repede și pe lânga asta spray-ul i-a oferit un luciu foarte frumos și în plus și un strat protector (ceea ce nu mă asteptam având în vedere că nu am folosit top coat). De asemenea miroase foarte bine!



                                                                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu