Pages

joi, 3 iulie 2014

Me during finals



 photo Untitled-5_zps6ae8b828.gif
That's me during finals! Chiar ma gandeam de mult la gif-ul asta. Sunt atat de geloasa pe persoanele pe care le aud zicand "Eu am invat toata noaptea. M-am culcat la 4". How?!How did you do that?! Creierul meu la un moment dat refuza sa mai primeasca orice fel de informatie si oricat de mult as vrea eu sa pot sa invat noaptea, nu pot. Nu ca as vrea, dar trebuie. Daca beau prea multa cafea devin agitata. Nothing works. Singura metoda e sa ma culc putin mai devreme si sa ma trezesc pe la 4 sa mai invat putin inainte de examen. Problema apare cand nu aud alarma. Oh well, de fiecare data ma resemn cu gandul ca data viitoare o sa invat din timp.

And btw I love Harry Potter. Fac parte din generatia care a crescut cu Harry Potter. I love all about it.

Stiu ca sesiunea s-a terminat si ca nu mai vrea nimeni sa auda de invatat but maybe this will help!

O sa urmeze in viitorul apropiat un post despre somn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu