Pages

duminică, 21 septembrie 2014

DIY Bracelet with suede cord



Îmi cumpăr o grămadă de accesorii pentru realizarea de bijuterii, fără să am un plan concret pentru ele. Ideile îmi vin treptat.  Cam așa s-a întâmplat și cu această brățară. Totuși, șnurul suede l-am cumpărat pentru un colier, pe care însă nu l-am mai realizat. Nu puteam însă să-l las deoparte, așa că mi-a venit ideea acestei brățări. Mi-a luat totuși ceva până să mă apuc de realizarea ei. / I buy a lot of accesories for jewelry making without having a plan for them. The ideas come gradually. That’s how the idea for this bracelet came to me. Even though I bought the suede cord for a necklace, I did not make it. I couldn’t just leave it there, doing nothing, so the idea for this bracelet popped in my head.  It took a while until I managed to make it, but here it is!

Materiale/ Materials:


Prima dată am înșirat mărgele pe gută. Apoi am taiat șnurul (lat de un 1 cm) și am fixat capetele, dupa care am pus zalele si închizătoarea. Cu o linie am măsurat distanța pe care vreau să  se întindă șireagul de mărgele, stabilind mai întai lungimea brățării. Șnurul meu  are 13 cm, așa că am înfășurat șireagul de mărgele pe o distanță de 5 cm, 4 cm de la fiecare capăt. Am folosit lipici pentru a fixa capătul șireagului de mărgelele de brațară si am continuat să-l înfașor în jurul brațarii. Tot cu lipici am fixat si celalalt capăt./ First of all, I stringed the beeds up the firline. Then I attached the bracelet ends, the split rings and the clasp, to the suede cord (width 1 cm). With a ruler, I measured the distance where the bead string will be wrapped around the bracelet. To do that, I measured first the length of the bracelet. So my suede cord has 13 cm, therefore I wrapped the bead string for 5 cm, leaving 4 cm from the bracelets end. I used glue to secure the bead strings ends.


Sunt încântată de cum a ieșit. Mai am câteva idei de brațari cu acest șnur , pe care de abiaaștept să le realizez. / I like the result. I have other ideas regarding this cord, which I am excited about.

Hope you like it and I really appreciate it if you would tell me what you think about it.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu