Pages

vineri, 12 septembrie 2014

I love Yves Rocher

Nu sunt adepta unui anumit brand dar trebuie să recunosc că am o slăbiciune pentru Yves Rocher. Însă până acuma nu am cumpărat niciodată produse din magazin, ci le-am comandat și au venit acasă. Este mult mai avantajos așa din punctul meu de vedere. Știu că în magazin poți să încerci produsele, dar am observat că în ultima vreme trimit și mostre din ce în ce mai des.

În mare parte am fost mulțumită de tot ce am comandat la ei mai ales că au oferte foarte bune. Dacă comanzi de o anumită sumă primești un cadou în funcție de ofertă sau dacă nu vrei cadoul respectiv poți să-ți alegi un produs în valoare de suma respectivă. Dacă comanzi de și mai mult mai primești ceva. Câteodată trimit și oferte personalizate. Am comandat de mai multe ori un parfum și am primit la un moment dat o ofertă drăguță cu parfumul respectiv.



În asta constă ultima comandă.  


Îmi plac foarte mult gelurile de duș de la ei. Preferatul meu este cel cu flori de bumbac din gama Jardins du Monde. Îmi place foarte mult cum miroase. Primul gel de duș este cu migdale, iar cel de-al doilea este cu nucă de Macadamia. Ambele sunt din gama Jardins de Monde.

Rimelul din imagine e al patrulea pe care îl am de la ei. În momentul de față dețin un singur rimel care nu e de la ei, ci de la Rimmel London. Sunt mulțumită de cel de la Yves Rocher este rezistent și ușor de aplicat.

În cutiuța verde este un gel cremă zero defecte. Nu am mai folosit gelul cremă până acuma. Are un miros plăcut de pepene galben.

Am primit o mostră cu ceva timp în urmă a parfumului Moment De Bonheur L'Eau și mi-a plăcut foarte mult. L-am prins la ofertă (la o comandă de o anumită sumă mi-am putut alege un produs gratis) așa că mi l-am comandat. Îmi plac parfumurile de la Yves Rocher deoarece sunt destul de persistente.

Și în final, cadou am primit setul format dintr-o gentuță și trusă. Sunt foarte draguțe și trusă mică pare foarte practică.


Voi ce părere aveți de Yves Rocher?

4 comentarii:

  1. O sa faci un review pentru crema? sunt tare curioasa ce parere ai despre ea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma gandeam sa fac la rimel dar why not?! O sa incerc sa fac si la crema.:)

      Ștergere
  2. Doamne, trebuie sa incerc si eu gelurile de dus, prea le foloseste toata lumea. Mai am si magazin de la ei in oras :))

    RăspundețiȘtergere