Pages

duminică, 6 iulie 2014

First Q T 3.14 Bracelets DIY

Mereu am fost pasionată de realizarea de brațări. Când eram mică, aveam camera plină de mărgele din acelea mici de nisip și de ațe de goblen din care realizam singurul model de friendship bracelet pe care îl știam (cel clasic). Și în ziua de azi mă pasionează acest domeniu și ori de câte ori mă plictisesc sau am nevoie să mă relaxez, mă pun și fac o brațară sau dacă nu caut pe youtube sau pe google diverse modele. Aceste DIY Videos mă inspiră si câteodată mă trezesc gândidu-mă ce model aș putea realiza.

Pentru cea mai recentă brațară, m-am inspirat din această postare. De cum am văzut culorile, m-am gândit că arată foarte bine la un loc și că se pretează zilelor de vară.

Pentru realizarea brățării am folosit : lanț, un charm, închizătoare, ață de goblen (defapt se cheamă ață mouline, dar pentru mine va rămâne întotdeauna ață de goblen) și trei zale (două mari și una mică pentru conectarea charm-ului)

Mai întâi am făcut partea cu friendship bracelet. De data asta am ales chevron pattern-ul deoarece mi se pare cel mai simplu (cei drept nu prea am incercat alte pattern-uri). Cand am ajuns la lungimea dorită am legat un nod de prima zală a lanțului. Am desfăcut nodul de sus (pe care l-am legat la început) pentru a conecta și acea parte de o zală mai mare .Apoi am conectat cealaltă zală, charm-ul și închizătoarea și gataaa!

And this is the final result:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu